Image

Usuwanie DPF/FAP




Ekologia oraz idące z nią normy ograniczenia emisji szkodliwych gazów do atmosfery wymusiły na producentach samochodów stosowanie specjalistycznych rozwiązań filtrujących. W tym celu, od właściwie 2000 roku, w samochodach z silnikiem diesla stosuje się filtry cząstek stałych mające na celu ograniczenie emisji cząstek stałych do atmosfery.
Cząstki stałe są efektem ubocznym niecałkowitego spalania oleju napędowego w silniku. Składają się w większości z węgla oraz węglowodorów. Ich średnica równa się kilku dziesiątym mikrometra.



Wprowadzenie filtrów cząstek stałych, poza obniżeniem emisji szkodliwych gazów, pozwoliło wyeliminować czarne dymienie charakterystyczne dla silników diesla. Jednak okazało się kompletnie nietrafionym rozwiązaniem dla osób eksploatujących swoje samochody głównie w terenie miejskim.

Filtr cząstek stałych jest uważany aktualnie za najskuteczniejszą poza silnikową metodę ograniczania emisji cząstek stałych w silnikach o zapłonie samoczynnym (dieslach). Jest montowany w układach wydechowych silników wysokoprężnych w połączeniu z katalizatorami tworząc z nimi układ oczyszczania spalin.

Czyszczenie filtra DPF/FAP



Dla osób które nie chcą usuwać DPF/FAP, a chcą cieszyć się sprawnym autem polecamy usługę polegającą na czyszczeniu chemicznym filtra DPF/FAP.

Czyszczenie chemiczne pozwala na wyczyszczenie filtra w 98%, śmiało można stwierdzić że fitr jest jak nowy!

Objawy zapchanego filtra DPF/FAP

- Kontrolka informująca o zapchanym filtrze DPF/FAP.

- Spadek mocy.
- Informacja że za ok. 50 km stracisz możliwość odpalenia silnika.
- Zwiększone spalanie.
- Przybywanie oleju silnikowego.
- Tryb awaryjny.

Filtr ma postać przestrzennej struktury o bardzo dużej całkowitej powierzchni ścianek. Cząstki sadzy osiadają na porowatych ściankach lub włóknach, wykonanych z metalu, materiałów ceramicznych, lub specjalnego papieru (tylko w przypadku filtrów jednorazowych). Wydajność prawidłowo działającego filtra zawiera się w przedziale od 85% do 100%, co oznacza, że do atmosfery przedostaje się nie więcej niż 15% pierwotnej zawartości zanieczyszczeń w fazie stałej.

 

Image
Image

Oferujemy usługę polegającą na wyłączeniu i usunięciu filtra DPF.


Oferujemy usługę polegającą na wyłączeniu i usunięciu filtra DPF. Przed wyłączeniem procedury obsługi filtra DPF/FAP ze sterownika silnika, należy udrożnić układ wydechowy, poprzez wycięcie lub udrożnienie mechaniczne. Dzięki zapleczu mechanicznemu wycinamy filtry DPF tak, aby wszystko wyglądało jak w oryginale, czyli przed zabiegiem!


Zapraszamy do kontaktu: 793 005 903


Siedziba

Wardzyn Stary 30
95-006 Brójce
Email: funware.chiptuning@gmail.com
Tel.: +48 793 005 903
NIP: 7282734052

Nasze usługi

  Chiptuning
  Ecotuning
  Usuwanie filtra DPF/FAP
  Regeneracja Filtra DPF/FAP
  Usuwanie zaworu EGR
  Hamownia
  Usuwanie limiterów prędkości i obrotów RPM
  Wodorowanie silników
  Czyszczenie zaworów ssących i kanałów dolotowych

Godziny otwarcia

Poniedziałek:7:30 - 18:00
Wtorek:7:30 - 18:30
Środa:7:30 - 18:30
Czwartek:7:30 - 18:30
Piątek:7:30 - 18:30
Sobota:7:30 - 14:00
Niedziela:zamknięte
©2018 Funware Chiptuning

Search